POLITYKA JAKOŚCI
Najważniejszym zadaniem Władz Miasta Jeleniej Góry oraz pracowników Urzędu Miasta jest zapewnienie i utrzymanie przyjaznego klimatu oraz jak najlepszych warunków realizacji zbiorowych potrzeb mieszkańców Jeleniej Góry oraz gości naszego miasta poprzez nowoczesne przywództwo regionalne wyrażające się inicjatywą administracji publicznej w zakresie rozwoju cywilizacyjnego i gospodarczego regionu oraz sprawna obsługa podmiotów gospodarczych i klientów ułatwiająca im osiąganie słusznych celów.
Określa się główne cele polityki jakości:
Ustanawiając niniejszą Politykę Jakości zapewniam o zaangażowaniu Najwyższego Kierownictwa i pracowników w realizację określonych celów strategicznych oraz podnoszenie jakości pracy Urzędu Miasta Jelenia Góra poprzez utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością spełniającego wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015-10.
Prezydent Miasta Jeleniej Góry
Marcin Zawiła
Polityka jakości do pobrania w pliku pdf
Prosimy o wypełnienie i zapisanie na swoim komputerze pobranej ankiety, a następnie o przesłanie jej na adres: iso_um@jeleniagora.pl
Dziękujemy!
List do Prezydenta
Mapa